Dit deed ik (tot nu toe)
Kort over mij:
Ik ben Jur. Na een jaar kunstacademie aan de KABK in Den Haag, heb ik van 2007 t/m 2011 de opleiding Interactive Media Design aan de HvA gedaan. In 2008 heb ik @ Dr.Woe mede opgericht, een creatief storytelling bureau waar we tientallen bewuste ondernemers en bedrijven ondersteunden bij hun missie om een positieve impact te maken door middel van (re-)branding en propositie.
Binnen de organisatie was ik verantwoordelijk voor de Art Direction van alle projecten en creëerde de Visuele Identiteit van deze merken (waaronder logo's en huisstijlen). Naast branding heb ik door de jaren heen tal van digitale media en grafisch materiaal vormgegeven, zoals tientallen websites, apps, reclame banners, boeken en posters. Hierbij zat ik zowel zelf achter de tekentafel, alsmede het begeleiden van een team van specialisten, freelancers en stagiaires. Sinds 2018 werk ik als zelfstandig consultant op het vlak van branding en visuele identiteit voor organisaties en ondernemers.
Nog korter over mij:
'86, papa, Haarlemmer, conceptdenker, creator, doener, luisteraar, loyaal, autonoom, teamspeler, illustrator, schrijver, woorden, natuur, concept-art, sci-fi & psy-fi.
Skills:
Visuele identiteit, Propositie & (Re-)Branding, Logo & Huisstijl, Typografie, Illustratie, Informatie Architectuur, UX Design, Graphic/webdesign (Adobe Illustrator, Photoshop & InDesign, en Affinity Designer, Photo & Publisher)
Deze bedrijven en ondernemers heb ik o.a. een visuele boost mogen geven:
De plek voor kinderen van gescheiden ouders Villa Pinedo, Milieudefensie, Yellowbrick, het geluksseminar 365 Dagen Succesvol, De Hormoonfactor van voedingsdeskundige Ralph Moorman, Circulair kinderbed Bettje, Nononsancy, de Milieubende van Maurits Groen, financieel adviesbureau Stark Diepenhorst & Bokma, SVB-BGT, het Anton Jurgens Fonds, Creative Consciousness, Coach & schrijver Johanna Nolet, TTL Geuzebroek, het revolutionaire golf event Slagkracht, De Jonge Dokter en vele anderen.